Дизайн інтер’єру — це як вибір наряду на вечірку: ви хочете виглядати стильно, а не так, ніби посперечалися з шафою. Тому поєднання кольорів у вашій оселі — завдання серйозне, але ми допоможемо впоратися з ним весело та легко!
1. Головне правило: не більше трьох!
Якщо у вашій кімнаті кольорів більше, ніж у коробці олівців, ви ризикуєте перетворити її на розмальовку. Секрет простий: один головний колір, один допоміжний і один для акценту. Наприклад, бежевий для стін, сірий для меблів і жовтий для подушок. І все, жодного зеленого горошку в цьому супі!
2. Бежевий — це не нудно, а класика.
Так, багато хто вважає, що бежевий — це як картопля: смачно, але нудно. А ось і ні! Бежевий чудово поєднується майже з усім. Додайте трохи золотистих або смарагдових акцентів — і у вас кімната, а не просто житло.
3. Контраст — ваш найкращий друг.
Спробуйте поєднувати холодні й теплі відтінки. Наприклад, блакитні стіни + жовті акценти = інтер’єр, який виглядає як літній день. Але не перестарайтесь: ваша мета — стиль, а не враження, що хтось розлив фарбу.
4. Білий — завжди в тренді.
Білий — це мов маленьке чорне плаття у світі інтер’єру. Він створює відчуття простору й свіжості, до того ж підійде до будь-якого кольору. Але обережно: у білому все видно! Тому, якщо у вас є діти або пухнасті улюбленці, можливо, варто обрати “дуже білий” — тобто щось сіре.
5. Природа підкаже.
Подивіться навколо: ліс, море, захід сонця — все це чудові джерела натхнення для поєднання кольорів. Зелений і коричневий? Це про ліс. Блакитний і пісочний? Привіт, пляжний настрій. Просто не додавайте в кімнату водорості — залиште це морю.
6. Додайте трохи бунту.
Якщо ви обрали нейтральні кольори для основи, завжди можна “запалити” акцентами: червона ваза, яскравий плед або, скажімо, жовті стільці. Головне — не переборщити, інакше ваша кімната виглядатиме як виставка сучасного мистецтва (і не завжди вдало).
Підсумок: кольори в інтер’єрі — це спосіб висловити свою індивідуальність, але пам’ятайте про баланс. Бо хочеться жити в стильному просторі, а не в художній галереї, де художник явно “втомився”.